dinsdag 19 november 2013

Planning artikel

Als eerste heb ik gekeken wat de minor zegt over de vorm van het artikel. Dit heb ik voor mezelf op een rij gezet. Daarachter heb ik mogelijke onderwerpen voor mezelf geplaatst. 

Titel

Samenvatting
Introductie
- Inleiding (2-3 zinnen, dikgedrukt, 5 w’s, waar het artikel over gaat)
- Lead (Kort en bondig, geeft inhoud aan, doel artikel, structuur artikel)

Start
Definitie
- Wat is lichamelijke mishandeling. (factsheet lichamelijke mishandeling)

Midden
- Meting/Diagnostiek (Cijfers 2012. Over de melders, slachtoffers, vormen en pleger – Cijfers over de opvang - Verschil met ontspoorde mantelzorg.)
- Voorkomen (Meldcode)
- Oorzaken ouderenmishandeling
- Gevolgen ouderenmishandeling Trainingsaanbod Movisie

Eind
- Conclusie

Bronvermelding
___________________________________________________________

Vervolgens heb ik de onderwerpen zoals ik ze wil behandelen in de goede volgorde geplaatst. 

Titel

Inleiding

Lead

Wat is lichamelijke mishandeling?

Oorzaken ouderenmishandeling

Cijfers over slachtoffers, plegers, vormen

Verschil met ontspoorde mantelzorg

Opvang in MO/VO.

Meldcode

Hulpverlening LPBO Movisie

Conclusie

Bronvermelding
_________________________________________________________________

Als laatste heb ik bij die gekozen onderwerpen mijn gevonden literatuur geplaatst. 

Titel

Inleiding

Lead

Wat is lichamelijke mishandeling


Oorzaken ouderenmishandeling

Cijfers over slachtoffers, plegers, vormen.

Verschil met ontspoorde mantelzorg.

Opvang in MO/VO

Meldcode

Hulpverlening (LPBO, Movisie)


Conclusie

Bronvermelding





Geen opmerkingen:

Een reactie posten